Bransoletka Kolekcja baśniowa Srebro 925  10 kamieni naturalnych

Bransoletka Kolekcja baśniowa Srebro 925 10 kamieni naturalnych

Jolanta Krawiec

Kod dzieła: 26181
Liczba odwiedzin: 1182
660 zł do koszyka zaproponuj cenę do ulubionych

 

Opis

10 wróżek na szczęście

Bransoletka z kolekcji baśniowej wykonana ze srebra 925 oksydowanego, jasny rod.
Kamienie, są najwyższej jakości i wielkości 6 mm.

Lapis Lazuli z Chile
Karneol z Egiptu
Agat brazylijski zielony
Labradoryt z Madagaskaru
Granat Rodolit ze Sri Lanki
Ametyst afrykański z Zairu
Kamień Słoneczny z Norwegii
Awenturyn z Uralu w Rosji zielony
Kwarc różowy z Brazylii
Onyks czarny z Indii

Część dekoracyjna bransoletki ma 15,5 cm w tym 10 kamieni.
Do tego dochodzi część z zapięciem i przedłużka ok. 5 cm, całkowita długość ok. 22,5 cm.
Bransoletka wykonana była na życzenie specjalne, Państwo mogą zamówić biżuterię
podobną do tej, bądź z dowolnie wybranymi kamieniami.
Bransoletkę mogę wykonać ze srebra oksydowanego ciemny rod, srebra pokrytego podwójną warstwą 24 K złota bądź
18 K złota różowego. W razie wybrania którejś opcji, proszę o kontakt, ponieważ cena i czas wykonania ulega zmianie.

Lapis Lazuli jako Kamień Nieba i Kamień Bogów jest symbolem duchowej miłości oraz szlachetnej kobiecości.
Sprzyja rozwojowi intuicji i patrzeniu w głąb, daje radość cudów Wszechświata i życia. Lapis Lazuli przekazuje duszy wrażenie bezpieczeństwa w Kosmosie i otwiera na nieskończone życie we Wszechświecie sprawiając iż dusza otwiera się na pełne światła promieniowanie i przesłanie gwiazd.

Karneol nazywany jest „kamieniem odwagi”, gdyż silnie oddziałuje na nasze centrum aktywności i działania w każdej sferze życia, w szczególności na relacje z płcią przeciwną. Można powiedzieć, że wręcz pobudza apetyt na życie. Energetyczne właściwości Karneolu powodują pozytywne zmiany w postaci spontaniczności, otwartości, ciekawości świata, akceptacji siebie takim, jakim się jest.

Agat jest kamieniem równowagi. Harmonizuje energie yin i yang, działa uspokajająco, dodaje pewności siebie.
Agat poprawia koncentrację uwagi i zdolności analityczne, co przydaje się do rozwiązywania problemów.
Energia Agatu namawia noszącego go do śmiałego wyrażania się i pokonania uprzedzeń.
Kamień ulecza gniew i żal, dając w to miejsce odwagę do zaczynania czegoś od nowa, usuwa napięcie po przejściach z przeszłości.

Dla Eskimosów Labradoryt jest kamieniem magicznym, który łącząc równocześnie energię Słońca i Księżyca, dodaje siły w przetrwaniu ciężkich momentów życia. Jest mistycznym kamieniem ochronnym. Chroni przed utratą energii na poziomie ciała eterycznego, zabezpiecza, uszczelnia aurę przed przenikaniem niepowołanych energii oraz ułatwia komunikację pomiędzy świadomym umysłem a podświadomością. Zwany jest także kamieniem transformacji, praktyk szamańskich oraz poszerzania świadomości.

Granat jest łączony z ognistą energią Kundalini, wyzwala talenty i pasje, dodaje motywacji, pomaga w wychodzeniu ze zniechęcenia i depresyjnych myśli. Namawia do optymistycznego spojrzenia na życie, usuwa strachy i żal do ludzi, przywraca radość. Jest skuteczny w sytuacjach, kiedy jest się porzuconym, opuszczonym przez kogoś. Granat jest jednym z kamieni, którym w starożytności i jeszcze w średniowieczu przypisywano magiczną i uzdrawiającą moc.

Ametyst nazywany jest „kamieniem harmonii i relaksu”. Przywraca równowagę osobom podatnym na stres, przynosi spokój i uwolnienie umysłu od negatywnych myśli. Pomaga radzić sobie z emocjami, dodaje cierpliwości, uwalnia od codziennego zmęczenia i problemów. Ametystowi przypisuje się także pomoc przy łagodzeniu konfliktów w życiu osobistym i zawodowym, a także oczyszczania miejsc, gdzie długo przebywamy z nagromadzonej tam, z różnych źródeł, negatywnej energii.

Kamień słoneczny wzmacnia emisję aury i chroni poprzez pozytywne wibracje. Już za czasów Wikingów wyrabiano z niego amulety. Ma on bardzo dobry wpływ na uczucia i umysł. Przywołuje duchowe przebudzenie. Napełnia światłem, łączy z energią słońca. Pomaga pokonać lęk i depresję oraz pozbyć się nieprzyjemnych myśli, ponieważ połyskuje i odbija światło ma właściwości ochronne. Przynosi pogodę ducha oraz łagodzi melancholię.

Awenturyn jest uważany za jeden z najlepszych odpędzaczy zmęczenia i poprawiaczy nastroju.
Wibracje zielonego Awenturynu oddziaływują na ciało fizyczne i otaczające je ciało subtelnie, delikatnie i stopniowo, dzięki czemu człowiek wycisza się, a rytm serca uspokaja.
Uważa się, że kamień ten przyciąga do właściciela bogactwo i obfitość.

Kwarc różowy jest znany jako „kamień miłości”, ponieważ emituje silną wibrację bezwarunkowej miłości, radości, ciepła i uzdrowienia. Wzmacnia empatię oraz wrażliwość. Pomaga wszystkim, którzy znajdują się w jego otoczeniu. Jest silnym wzmacniaczem energii, budzi szczęście, romantyczne uczucia i zmysłowość. I jest jednym z najważniejszych kamieni reprezentujących żeński pierwiastek.

Energia Onyksu wzmacnia zdolność do odbierania i prawidłowego odczytywania znaków od duchowych przewodników, łączy też z własną pamięcią, przywołuje te wspomnienia, które w danej sytuacji są potrzebne do podjęcia właściwych decyzji. Onyks daje wsparcie jeśli ma się do czynienia z sytuacją trudną i skomplikowaną, gdzie jest dużo zamieszania i związany z tym stres i napięcie. Łączy z własną siłą i jednocześnie z siłami wyższymi, daje poczucie że człowiek nie jest ofiarą wydarzeń, ale osobą która steruje swoim życiem, ma wpływ na rzeczywistość i poradzi sobie.


Biżuteria z certyfikatem autentyczności z galerii ozdobnie pakowana :)

SZANOWNY KLIENCIE, BIŻUTERIĘ WYKONUJĘ NA KONKRETNE ZAMÓWIENIE PRZEZ PAŃSTWA W GALERII.
BIŻUTERIA JEST IDENTYCZNA, BĄDŹ BLIŹNIACZO PODOBNA DO TEJ ZE ZDJĘCIA.
CZAS REALIZACJI OD MOMENTU ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY PRZEZ GALERIĘ DO 10 DNI ROBOCZYCH.


Kolory: Różnobarwne
Materiały: Srebro
Tagi: bransoletka srebro kamienie naturalne

Dostawa i płatności

Metody płatności

- przelew bankowy lub wpłata na poczcie
- szybkie płatności PayU (w tym karta kredytowa)

 

Wysyłka

Termin realizacji zamówienia do 7 dni roboczych - dotyczy dostarczenia na terenie Polski.
Inne kraje Unii Europejskiej - termin i koszt ustalany indywidualnie.

 

Wysyłka krajowa pocztą: 15,00 PLN
Wysyłka krajowa kurierem: 25,00 PLN
Wysyłka zagraniczna (Europa): 50,00 PLN

Zwroty i reklamacje

Sprzedawca gwarantuje, że oferowana praca jest wolna od wad.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład wysłać formularz czy pismo pocztą elektroniczną lub tradycyjną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór znajduje się  TUTAJ.

1. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy za pośrednictwem serwisu PEPINIERA oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca za pośrednictwem serwisu PEPINIERA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, że wysokość kosztów zwrotu rzeczy szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN.

10. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca za pośrednictwem serwisu PEPINIERA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

RĘKOJMIA

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy poprzez serwis PEPINIERA.

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

Dane sprzedawcy Jolanta Krawiec
Kontakt ze sprzedawcą

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU Sprzedawcy na platformie www.pepiniera.pl

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Sprzedawcę (Artystę), za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.pepiniera.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”)

§ 1 Definicje

1. SPRZEDAWCA - oznacza artystę oferującego na sprzedaż swoje Towary za pośrednictwem serwisu internetowego PEPINIERA na stronach w domenie www.pepiniera.pl

2PEPINIERA - oznacza Annę Harasimiuk prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ANNA HARASIMIUK PEPINIERA z siedzibą w Gdańsku (80-126), ul. Łabędzia 30, NIP: 5842023441, REGON: 192577377, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki; e-mail: galeria(at)pepiniera.pl, będącą jednocześnie właścicielem serwisu internetowego www.pepiniera.pl - platformy handlowej, za pośrednictwem której Sprzedawca prowadzi sprzedaż swoich Towarów. 

3. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.

5. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: firmę kurierską lub Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.

6. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.

7. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

8. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

9. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta -  oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.    

10. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

11. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż, działające w domenie www.pepiniera.pl

12. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

13. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

14. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami PEPINIERA, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi za pośrednictwem PEPINIERA jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

§ 3 Płatność i realizacja zamówień

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy za pośrednictwem PEPINIERA (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy);

- karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Unii Europejskiej

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od daty wpłynięcia środków zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.

6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy dokument sprzedaży: fakturę/rachunek obejmujący dostarczane Towary.

9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego Sprzedawcy przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

§ 4 Rękojmia

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

- żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy za pośrednictwem PEPINIERY.

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

§ 5 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

1. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy za pośrednictwem PEPINIERY oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu dokonaną przez niego płatność, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta, że wysokość kosztów zwrotu rzeczy szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN.

10. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca za pośrednictwem PEPINIERY dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 6 Postanowienia końcowe

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest PEPINIERA.

2. Dane osobowe zbierane przez PEPINIERA są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulamin serwisu PEPINIERA oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

4 Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą.

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

7. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

8. Regulamin ważny od dnia 01.01.2021 r.


 

 

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Sprzedawcy obowiązują postanowienia regulaminu serwisu www.pepiniera.pl oraz powszechnie obowiązującego prawa.

INNE DZIEŁA TEGO ARTYSTY

Jolanta Krawiec - Szmaragdy naturalne Bransoletka Srebro Agat mszysty Kolekcja baśniowa Jolanta Krawiec - Ametyst z Zairu AAA  Pierścionek Kolekcja baśniowa Srebro 925 Jolanta Krawiec - Onyks czarny Kolczyki z kolekcji vintage Jolanta Krawiec - Czaroit kolczyki vintage Jolanta Krawiec - Granat Almandyn klasy AAA  Wisiorek Medalion Srebro 925 Jolanta Krawiec - Kamień Księżycowy Adularowy Kolczyki Kolekcja vintage

PODOBNE DZIEŁA

Jolanta Krawiec - Ametyst afrykański z Zairu Kolczyki Srebro 24K złoto Kolekcja baśniowa Jolanta Krawiec - Lapis lazuli z Afganistanu  Pierścionek Srebro 925 Jolanta Krawiec - Granat Hessonit  Kiedy Słońce bogiem było kolczyki vintage Jolanta Krawiec - Szafiry fasetowane Kolczyki Srebro Kolekcja baśniowa Jolanta Krawiec - Kamień księżycowy  Kolekcja baśniowa Medalion Srebro Jolanta Krawiec - Labradoryt ściele się jesienią